Systém managementu kvality
Systém ISO 9001 QMS patří mezi nejrozšířenější standardy řady ISO na světe a je aplikovatelný na všechny typy firem bez ohledu na jejich velikost a obor činnosti.
Systém vychází z procesního řízení a modelu PDCA (plan-do-check-act). Zavést tento systém ve skutečnosti znamená neustále zlepšovat, dokumentovat, udržovat a rozšiřovat firemní procesy a pochopit zákaznický princip, který klade důraz na spokojenost zákazníka. Zavedení tohoto systému vede ke zvýšení firemního image, zviditelnění společnosti mezi konkurenty, větší možnosti při získávání státních a objemnějších zakázek, lepší přístup k úvěrům a v neposlední řadě i snazší a rychlejší přizpůsobení firmy a na měnící se požadavky zákazníků.
Přínosy spojené s vytvořením systému kvality
- zpřehlednění a zjednodušení struktury dokumentace
- snížení firemních nákladů na administrativu a výrobu
- rozdělením pravomocí a odpovědností
- systém, který je udržován a zlepšován tak, aby napomáhal řízení rozvoje organizace
- snížení a řízení neshodných produktů
větší produktivita a prosperita firmy
Průběh zavádění ISO a činnosti našich poradců
- vstupní analýza (zmapování všech procesů probíhajících ve společnosti, vymezení QMS a jeho procesů)
- zpracování dokumentace QMS splňující požadavky dané referenční normy pro QMS (zpracování pracovníky společnosti nebo poradcem dle požadavku zákazníka)
- důsledná implementace stanovených postupů do praxe
- interní audity k ověření implementace QMS do praxe
- oprava dokumentace na základě zjištění z interních auditů nebo opatření k dodržování postupů stanovených v dokumentaci
- odstranění odchylek a zpracování auditu v rozsahu celého QMS
- odstranění odchylek z auditu a následná kontrola poradcem
- výběr certifikační společnosti dle přání zákazníka a podání přihlášky k certifikačnímu auditu
- certifikační audit
Máte zájem o ISO produkty?